Friday, April 14, 2023

BISNES ONLINE PERTAMA SAYA


BISNES ONLINE PERTAMA SAYA


Assalamualaikum semua sahabat sahabat blog yang dirindui

Apa khabar semua ,menuju ke 10 Ramadhan  1444H terakhir ni saya doakan semua sahabat saya terus bertenaga untuk sama sama kita meraih kelebihan yang banyak di dalam bulan yang penuh barakah ini,amin...

Hari jumaat yang penuh mulia ini jangan lupa tau,sambil sambil melakukan aktiviti harian,selitkan sekali ibadah selawat ke atas junjungan Nabi Muhammad S.A.W


Alhamdulillah ,ini adalah entry kedua saya dalam penulisan blog,yang mana saya akan kongsi kepada semua ,pengalaman saya dalam menceburi Bisnes Online.


Pada mulanya saya bukanlah seorang yang berminat dengan apa apa sahaja bisnes ,bagi saya cukuplah sekadar apa yang saya sedang usahakan pada ketika itu dan menjadi penyokong kepada sahabat sahabat saya yang terlibat dalam bisnes.



lama kelamaan saya mula tertarik dengan ,aktiviti bisnes online yang mereka lakukan,majoriti dikalangan wanita yang mempunyai semangat yang luar biasa yang kita boleh jadikan contoh rujukan,mereka ini juga sentiasa menjadi inspirasi kepada saya,kerana tidak pernah saya mendengar perkara yang negative ketika bersama dengan mereka dan mereka sentiasa memaba kita untuk memburu impian


Bisnes Online yang saya maksudkan adalah Shaklee Bisness,pada tahun 2019 saya mula berdaftar sebagai ahli shaklee  dan mula mengambil beberapa supliment kesihatan dari Shaklee yang banyak membantu saya dalam urusan seharian.



Dengan mengambil vitamin vitamin yang shaklee sediakan oleh para Consumer,saya mulai cuba satu persatu produk kesihatan,dan alhmdulillah nampaknya shaklee brand ini amat sesuai dengan saya dan ahli keluarga juga  ada yang menegur kulit nampak kelihatan lain berbanding dahulu.. kita rasa seronok bukan sahaja kita yang merasa, orang lain juga turut perasan dengan perubahan yang kita alami.

Jadi saya bertekad untuk tidak sahaja menjadi pengguna dan ingin menjadikan Shaklee ini sebagai side income saya sebagai seorang wanita yang bekerjaya dan mula langkah pertama untuk terus mencapai Impian saya melalui bisnes online bersama shaklee Team.


Jom ! saya kongsikan apakah tawaran yang shaklee sediakan untuk kita semua yang bergelar
Shaklee Independent Distributor


    TAWARAN 3 C

  1.   CASH BONUS


2.CAR BONUS

        3.CONVENTION


    3 C yang Shaklee tawarkan ini menjadi sumber inspirasi saya dalam mencapai impian bersama Shaklee,saya akan terus berusaha selagi belum merasainya dan menjadikanya sebagai batu loncatan saya dalam mengusahakan bisnes Shaklee ini,doakan saya ya kawan kawan!



                                                kenangan bersama Master Ainul Malik

Shaklee Bisnes yang saya usahakan ini,bukanlah hanya sekadar 3C yang ditawarkan malah lebih daripada itu sebenarnya .

                                                            
                                                            Kenangan bersama Master Aina Nadzirah

kawan kawan saya yang diluar sana tu,jika mahu mencari peluang  pendapatan tambahan melaui bisnes online yang saya Usahakan,jangan segan untuk mencari saya,untuk kita berkongsi dan mencapai impian dan berjaya bersama.

  (Inspirasi buat diri)

Salam kejayaan untuk semua
jangan berhenti berimpian!


BISNES ONLINE

CT HAJAR 01132204441

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR& NEGERI SEMBILAN



#Nextlevelblogging2023#
#ShakleeThrive2023#
#ShakleeTriumph2023#


1 comment:

TIPS BISNES ONLINE

  TIPS BISNES ONLINE Tips bisnes online Semakin ramai yang  mengambil keputusan untuk membuat side income melalui bisnes online. Bisnes onli...