Friday, April 7, 2023

VITAMIN UNTUK KULIT CANTIK BAGI PARA WANITA

 

VITAMIN UNTUK KULIT  CANTIK BAGI PARA WANITA

Assaalamualaikum 

Salam Ramadhan 1444H buat semua sahabat diluar sana,ini merupakan entry pertama saya tau dalam penulisan blog,boleh la sama support dan jangan jemu untuk tersukan membaca ya!

hari ini saya nak kongsikan kepada semua tentang vitamin kulitvitamin kulit yang semua wanita kena amalkan ,sebab apa ya kita perlu ambil vitamin kulit ni?jom saya kongsikan 


(GAMBAR HIASAN)

wanita dan kecantikan memang tidak dapat dipisahkan,ia jua merupakan fitrah bagi  kita yang bergelar wanita,pernah, dengar tak iklan "kerana dirimu terlalu berharga"rupanya baru saya perasan sekarang saya lah wanita tersebut,jika bukan kita siapa lagi yang nak menghargai diri kita kan?




Inilah gambar saya yang terdahulu , sebelum saya mengenali vitamin kulit yang terbukti memberi kesan yang terbaik buat penjagaan diri saya,saya memang seorang yang agak simple dalam menjalani rutin harian sehingga kadang -kadang saya lupa untuk mengembalikan semula keaslian wajah saya ketia usia muda remaja..cewah😂😂

jadi ketika saya merasakan kulit saya kelihatan sedikit kusam dan kurang bermaya,saya mencari solusi terbaik untuk menjaga kulit supaya lebih bertenaga dan saya ditemukan dengan Set kecantikan  Shaklee untu para wanita.




ESP

    Esp @ lebih dikenali dengan Energizing Soy Protien ,merupakan vitamin Asas untuk penjagaan kulit yang cantik dan lebih baik,bukan itu sahaja disamping menjaga kulit ESP ni juga membantu para ibu dan diluar sana untuk lebih bertenaga dengan menguruskan rutin harian ,testimoni  diri saya sendiri selepas mengamalkan soy Protien dari Shaklee ni saya merasakan kulit saya lebih sihat,badan saya lebih bertenaga dan yang paling penting kandungan vitamin yang terdapat di dalam Esp ni jom kita lihat!

            
                 14 GRAM PROTIEN
                 HIGH CALCIUM
                5 B VITAMIN
                   0 TRANS FATTY ACID
                  0 MG CHOLESTEROL

cuba kita bayangkan ,dalam sehari badan kita dapat menyerap semua kandungan vitamin yang terdapat dalam Esp,dan kita amalkan setiap hari,badan kita juga akan mendapat nutrisi yang terbaik yang diperlukan oleh badan,menarik kan!




Sebenarnya banyak lagi yang saya sangat teruja untuk kongsikan dengan  anda semua,InsyaAllah next entry saya akan kongsikan lagi vitamin vitamin shaklee yang Selamat,Terbukti ,Berkesan

jom saya kongsikan beberapa testimoni tentang ESP shaklee 


        1.KULIT DAH TAK KUSAM

      
  2.KULI MAKIN CANTIK DAN BERSERI


        3.MEMBEKALKAN TENAGA DAN TIDAK LETIH




         Melalui testimoni yang pengguna kongsikan di atas kita dapat lihat apabila badan kita bertenaga untuk melakukan aktiviti seharian,ia akan memberikan kesan positive kepada minda  dan badan kita untuk terus bersemangat ,dan menaikkan seri wajah kita yang sentiasa tersenyum kerana cukupnya vitamin yang kita ambil untuk aktiviti seharian,siapa setuju?


sebelum saya mengakhiri perkongsian saya pada hari ini,ingin saya kongsikan kesan positive yang se saya  sendiri rasakan setelah mengambil vitamin kulit cantik yang diperkenalkan oleh shaklee 



  eh eh..bezanyalah kulit saya dulu dan sekarang,alhamdulillah bermula dengan pengambilan  set kulit cantik shaklee untuk kecantikan dalaman,rupanya ia juga untuk kecantikan luaran,alhamdulillah..jadi pesanan saya untuk anda semua masih belum terlambat untuk bermula your beauty & healthy journey!



       sampai disini dulu untuk penulsan saya pada kali ini,semoga kawan kawan semua mendapat manfaat dan sesuatu yang baru untuk diamalkan dalam kehidupan seharian,jangan jemu untuk membaca dan  singgah ke entry saya!salam perkenalan dari saya your ShakleeIndependentDistributor

            Jika berminat untuk  mendapatkan Set Vitamin kulit sihat dan cantik dari Shaklee boleh cari saya ,Ct Hajar 01132204441.

#Nextlevelblogging#

#SetRahmahShaklee2023#

#Shakleethrive2023#

#Shakleetruimph2023#

2 comments:

  1. Comel je hajar. Tahniah atas posting yang hebat

    ReplyDelete
  2. nampak gambar bawah tu berseri seri kulitnya. Tahniah Hajar

    ReplyDelete

TIPS BISNES ONLINE

  TIPS BISNES ONLINE Tips bisnes online Semakin ramai yang  mengambil keputusan untuk membuat side income melalui bisnes online. Bisnes onli...