Saturday, July 1, 2023

PETUA HILANGKAN JERAGAT

 PETUA HILANGKAN JERAGAT.

APA ITU JERAGAT ?

Jeragat merupakan kesan tompokan kecil yang seringkali kelihatan di wajah ,sama ada disekitar pipi,hidung dan sisi wajah seseorang lelaki mahupun perempuan.

Apabila jeragat ini mula memenuhi kulit wajah,ia akan membuatkan seseorang itu kurang berkeyakinan untuk berhadapan dengan orang ramai ,jadi sebelum perkara ini berlaku kepada kita,mari kita semak bersama apakah faktor utama yang menyebabkan jeragat ini memenuhi ruangan di wajah seseorang itu.


PUNCA TERJADINYA JERAGAT


1.TERDEDAH DENGAN SINARAN MATAHARI

2.TIADA RUTIN PENJAGAAN KULIT MUKA YANG BAIK

3 .PEMAKAIAN PRODUK KOSMETIK YAG TIDAK BERSESUAIAN

4.KURANGNYA PENGHASILAN KOLAGEN

5.TIDAK MENITIKBERATKAN PENJAGAAN WAJAH YANG BETUL.


CADANGAN PETUA HILANGKAN JERAGAT  JOM SEMAK!

1.Air beras

ini adalah petua orang orang dahulu..basuh beras ,air basuhan yang kedua @ ketiga jangan dibuang tetapi diratakan ke seluruh wajah  dan biarkan ia kering seketika..anda akan merasai nyaman  dan ini membantu mengembalikan seri wajah anda,cubalah!


2.Mencari sumber makanan yang boleh membantu menganjalkan kulit wajah kita iaitu Vitamin C,apabila tisu dalam kulit diperbaiki dengan baik oleh serapan vitamin C yang berkesan,ini akan membantu dan menghalang jergat dari muncul di wajah muka,pastikan anda mengamalkan vitamin C yamg terbukti selamat dan berkesan ya!


3.Rutin penjagaan kebersihan wajah haruslah dititikberatkan oleh semua lelaki mahupun wanita,ini sangat membantu kulit wajah kita agar lebih sihat dan tidak kusam sehingga jauh dari usia yang sebenar..Tahukah anda pengambilan vitamin yang diperlukan oleh badan secara konsisten sangat  membantu untuk menjaga kulit bagi mengelakkan dari penuaan yang terlalu awal dari usia sebenar!

4.Memastikan pemilihan kosmetik yang berkualit dalam  memberikan kesan yang terbaik untuk wajah dengan melihat isi kandungan yang terdapat didalam kosmetik pilihan kita,jangan mengambil sebarangan kosmetik tanpa mengetahui kandungannya terlabih dahulu !


CARA MENGATASI JERAGAT DENGAN SET PENJAGAAN YANG DIPERKENALKAN OLEH SHAKLE


1.Pengambilan Vitamin C yang membantu memperbaiki dalaman dan luaran kulit seseorang,sepertimana yang kita tahu vitamin C setiasa diperlukan oleh badan bagi menyerap nutrisi untuk badan manusia.

2.Esp yang berasaskan dengan Protien yang sangat bagus diamalkan kerana mengandungi banyak vitamin yang diperlukan oleh badan.

3.Vivix merupakan vitamin primeum yang mengandungi antioksidan yang membantu memperbaiki tisu tisu dan sel badan agar kembali sihat dari masa ke semasa.

4.Kollegen Powder Shaklee 

Kenapa kita kena ambil Collegen shaklee ???

Sebabnya bila usia kira meningkat..kulit kulit semua dah berkedut dan makin cepat collegen badan akan hilang...sebab itu kena ambil Collegen utk badan... Nak tahu apa khasiat collegen shaklee??

Apakah Kebaikan Shaklee Collagen Powder?

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Anti penuaan - mengecilkan liang pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan mengurangkan garis halus

Mengembalikan keanjalan kulit - menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut

Meningkatkan pergerakan - menyokong kesihatan sendi dan tulang

Menyubur - menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang serta tebal dan bersinar

Menegang - membantu menegang dan menganjalkan payudara dan punggung

Mencerah - mengurangkan pigmentasi, jeragat dan tona kulit tidak sekata

Melembap - Melembapkan kulit bagi mengurangkan kulit kering dan rasa gatal


Jadi dah boleh buat keputusan untuk berikan yang terbaik untuk kulit wajah anda,jom mulakan sekarang!

Salam kejayaan untuk semua
jangan berhenti berimpian!

CT HAJAR 01132204441

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR& NEGERI SEMBILAN




#Nextlevelblogging2023#

#ShakleeThrive2023#

#ShakleeTriumph2023#




No comments:

Post a Comment

TIPS BISNES ONLINE

  TIPS BISNES ONLINE Tips bisnes online Semakin ramai yang  mengambil keputusan untuk membuat side income melalui bisnes online. Bisnes onli...