Friday, May 26, 2023

CASH REBATE SHAKLEE DAPAT MAKAN VITAMIN PERCUMA!

CASH REBATE  SHAKLEE DAPAT MAKAN VITAMIN PERCUMA!


Assalamualaikum semua,

petang ni saya nak kongsikan kepada semua tentang Cash Rebate  dari Shaklee,semua orang mesti suka kan ,jika kita beli sesuatu kita dapat rebate dari pembelian kita,termasuk juga saya,hee

Cash rebate dari Shaklee adalah berbentuk Bonus yang akan dikreditkan dalam  akaun bank kita apabila sampai point pembelian yang kita buat ketika pembelian produk produk shaklee dilakukan dalam bulan tersebut.

Rebate ini akan diberikan apabila kita  mencapai nilai UV 150,mesti ada yang tertanya kan ,apa itu UV ?UV ini umpama point yang kita dapat dari setiap pembelian yang kita buat.Contohnya.

1 Tong Esp = 37 UV

5 Tong ESP = 185 UV

(Pembelian yang melebihi 150 uv akan mendapat  Cash Rebate dari Shaklee)

Satu lagi cara pengiraan adalah seperti gambar di bawah 

Dari gambar rajah di atas ,bagi anda yang ingin mencari pendapatan tambahan bersama Shaklee ,ini adalah BONUS yang shaklee sediakan kepada kita semua.Bermula dari 5 % sehingga 21 %,jadi dah boleh target berapa peratus yang kita inginkan dalam bisnes yang kita usahakan.

Alhamdulillah setakat ini saya telahpun merasai Cash Rebate dari Shaklee pada permulaan saya berkenalan dengan vitamin Shaklee..bermula dari itu sehingga sekarang saya masih menggunakan produk-produk shaklee antara produk yang pernah saya gunakan adalah.

1.Vivix

2.Esp

3.Omega

4.Vitalea

5.Alfafa

6.B Complex

7.Vitamin C

8.Set penjagaan kulit YOUTH

9.Fresh Laundry

10.Basic H (home)

dan banyak lagi!

Sebelum saya menceburkan diri saya dalam shaklee Bisnes ini,saya mestilah membuat testimoni untuk diri saya sendiri..dan alhmdulillah..saya dapat merasakan kesan yang positif setelah menggunakan vitamin vitamin Shaklee ini,tetapi saya mempelajarinya bukan sekadar membaca  sahaja tau,selain dari itu saya dan team mengikuti pengisian dari kelas kelas nutrisi,perkongsian ilmu bersama Leader leader Shaklee juga sangat membantu saya untuk mendapatakan maklumat yang tepat berkenaan dengan suplement yang saya ambil.


Oh ya! bulan Mei ni ,shaklee ada buat Promosi untuk semua tau,jadi boleh la sama sama kita ambil peluang ni ,bagi yang baru nak bermula dengan shaklee sesuai sangat untuk anda bermula..kerana sehingga hujung bulan Mei ini ada promosi untuk beberapa produk shaklee tau,sangat berbaloi !


2 Tong Esp hanya RM 99 !


1 Tong Esp dan Vitamin C  hanya RM 99 !

Untuk 2 set di atas ni ,hnya untuk Existing Member ,berbaloi sangat.. dari harga asal,dan bukan ini sahaja,banyak lagi promosi promosi yang shaklee buat.boleh lihat di link berikut ya!
https://www.shaklee.com.my/products/all.

Jadi bagaimana untuk bermula dengan Shaklee ?
Bermodalkan Rm 35 ringgit untuk pendaftaran ahli shaklee,anda sudah boleh mulakan untuk mengambil vitamin dan mulakan bisnes baru anda bersama shaklee!



Salam kejayaan untuk semua
jangan berhenti berimpian!

CT HAJAR 01132204441

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR& NEGERI SEMBILAN



#Nextlevelblogging2023#
#ShakleeThrive2023#
#ShakleeTriumph2023#





No comments:

Post a Comment

TIPS BISNES ONLINE

  TIPS BISNES ONLINE Tips bisnes online Semakin ramai yang  mengambil keputusan untuk membuat side income melalui bisnes online. Bisnes onli...